Lama dah Aku tak wat n3 bru.... this is my chance...! Hehehehe.... Aku tak nak 2lis banyak,Aku just nak k0ngsi joke kat k0rang.Tak tahu lah ianya klakaratau tak...yang pasti k0rang BACA.... HA HA HA....
Kisahnya bermula dengan.....
Pada suatu petang,........
Anak: Mak,malam ni kita pergi makan malam sekeluarga.
Mak: Em...boleh tapi kamu kena telef0n bapak kamu dulu..
Beberapa minit kemudian.....
Mak: Kamu dah telef0n bapa kamu ke?
Anak: Dah mak, tapi saya dengar suara perempuan bercakap.
Mak: Apa ! perempuan ! Oh,rupa-rupanya bapak kau selama ni balik lambat sebab dia dengan perempuan.
Si bapak pun balik..
Mak: Awak buat apa di tempat kerja,pergi mengurat eh!?
Anak: Anak awak kata,perempuan yang menjawab telefon awak tadi.Halim,keluar sekejap.Apa perempuan tu cakap tadi?
Anak.
Mak: (senyum wat muka innocent yg org sgt2 menyampah)
Bapak:( Api dah keluar di muka yang bermisai tu...)
moral from this story.... siasat dulu baru g "sembur".... jgn memandai nak g sembur org tak tentu lorong.... huhu...
Harap sgt k0rang suka...klu tak suka wat2 suka... tehee...
PEACE !
g0tta go....dah lama sangat dah on nih...
