Blogger Layouts

Friday, 25 November 2011

cuti-cuti malaysia ~ ~(nyanyi nih) !

   hiii !!

  
  Erk.. aku tak rasa skrg dah pagi..watebe..~ Halo ! cuti bermula (lama dah).. Dan Aku kesepian di rumah tak taw nak wat pe.. Nak on takley takde bb (nip0wn sbb kak aku balik).. Nak g jalan2 susah sbb skrg musim hujan.Nak wat keje umah malas pulak. What can i do ?! ~~ cehh !

  Ari ni 30 zulhijjah tahun 1432 dan bermaksud ary terakhir lam kelendar islam. korang ingat tak ? so, rajin2kanlah dirimu membaca doa akhir tahun lps solat asar atau sblom maghrib dan doa awal tawon slps maghrib. huhu ~

  Masa cuti nih,Aku menghabiskan masa melayan Mr.TB kat umah sbb taktaw dah nak wat pe. Klu takde ctoe best Aku main nagn adek aku.. hahaha !! kitaorang biasanya maen congkak atau caroom,klu bosan glerr2 dah,kitaorang  mengacau antara satu sama laen. Buat masa nih Aku la paling banyak mengacau adek aku yang tak bersalah tu... Dan hasilnya memang seronok tgok dye marah ! hahah tak ley tahan ketawa raso !! lawok3 awok!




    Dan kadang2 AKU tgok variety show korean punyer ! diorang punyer variety show memang lawak ! Tapi menyedihkan Aku terpaksa tgok 1ep 1ary sbb nak jimat.. Aku takde byk sgt ep.. hahahahahuhuhuwaaaaaa !! sedih wo0 !


Eaok atau ai isnin kakakku nak blk dah. maksud aku g blk kat tmpt dye study la~~ aka MACHANGSTER ! Dan bermaksud BOREDAY akan berulang lagi menghantui idupku ~ lalalala ~~ aku dah dapat merasainya skrg !




awok ! sy kena g dulu ! baii~~

Thursday, 17 November 2011

hAPpy nyerr !!

                                                    




hiii !! hoii !! awkk tuh ! hahaha






hahahah berkesempatan jugak wat n3 bru ! sibuk la kata kan..

   Semalam result UPSR kuar. DAN bermaksud ada kena mengena la ngan Aku. eh ! adik Aku . ALHAMDULILLAH !  Dye dapat 5A. Ikut jejak tangan kakak dye la katakan... ahakkkss ^^, . Dan disebabkan dye berjaya mendapat 5A my abah belanja la makan.. Malam tu, my whole family 1,2,3,4,5,6,7 suma2 tu g makan kat D'fried chicken ! hahaha kitaorang tak la kaya smpai g mkn kat tmpt2 yang mewah segala bagai tuh !

   Hah !! Aku ada ble hadiah kat adik kuuu yg bucukkk2 tuh. her favourite food. OREO ! ahakkss hahaha baek tak~~ ? haha.. Adeyk k0o0o~~  UKW ? she got rm50 on that time...while me ? ... a few days later. arghhh !! jealous nyerr sy !

  Kitaorang g kol 9 mlm lbih skit2 kot ~~ So,tak smpat la kitaorang nak tgok bola ! tapi smpat la tgok Malaysia dapat goal . Maklumlah cepat sangat Malaysia dapat goal ! hahah Malaysia BOLEH !
glitter-graphics.com

that night, we ate chicken chop ! besor glerrr ayam dye... huhuhu best !! kITAOrang pown makan dengan happy nya !! lalalalalala sambil2  makan tu,Aku hntar msg kat kwn ku. Tanya perkembangan bola sepak yg sdg berlangsung dimana Aku tak dapat menengoknya. hahaha... Aku bertambahlah gumbira dengan kemengan Malaysia ! 1-o huh !! " kalau engkau jatuh,jangan engkau lemah kerana hidup mengajar kte jangan cepat mengalah" hahaha ( nyanyi)                 2x happy la Aku semlam !



 bLek je lps makan aku rehat jap pas2 td0ww.. nGantok glerrr...

 Maybe Aku tak leh nak wat n3 dalam masa terdekat nih tapi jangan risau tak lama p0wn sbb masalah kewangan. cehh !! tak byr lagi bil bb. hahahaha. 







Thanks 4 have a time to read my blog... thanks again
Baii !!

Sunday, 13 November 2011

watebe ~~


glitter-graphics.com

HEHEHE !! sudah sekian lama tak wat n3 bru.. rindu glerr.. yela. asyik layan fb sampai jerr tak  ingat nak wat n3 bru kat blog.. erk.. fb tu tak sangat tapi layan cter korea laa ~ drama or reality show.. hahaha best arr cter koreansss ni.. kaya bbnor la orang korea skrg ssb suma(tak jugak) tgok cter diorang,tiru gaya diorang. Pastu diorang punyer style bukan main cun arhh.. tapi malang nya.. artisss diorang ramai wat surgery ssb tu la cun2,hensem3.. hAh !! teringat sal stu drama cter korean la kan... sorang pelakon perempuan ni umur lbih kurang 35++,hidung dye pelik glerr.. lawak pown ada klu tgok idung dye.. sbb sblh kecik,sblh bsr. hahahahahahahahahahahahahaha  lawak weih !!                                                                                              Nmpk sgt dye wat surgery.. hudussss sgt..! idung la.. muka dye cun gak
Pastu diorang punyer reality show lawak2.. hahah !!! teringat pulak ! ahakss...

glitter-graphics.com


Time cuti smggu mmg aku hbskan masa dengan cter korea je.. hahaha

Arggghhh !! esok cuti ! buku tekss tak ikat kemas2 lagi maklum la sblom ikat nak wat BIG HUG spuas2nya.. hahaha takot rindo00 pulak.. Ai selasa party last farewell ahakss ! nak b'gmbr spuas2nya ngan memberss.
glitter-graphics.com Tawon depan tak leh maen2 dah.. huhu takot nya saya !


Aku dah kesuntukan masa skrg means GOTTAGO !!
gottago tak bermaksud pergi slama2nya..

wat thumbs up n nyanyi...
I'II BACK !! hahahaha..

Thursday, 3 November 2011

yea !!

ALHAMDULILLAH....
Akhirnya .. penantian yang ku tunggu2 tiba jugak... hehehe...
Tamat sudah final exam dan skrang hatiku berbung-bunga...
Gle byak papersss aku kena wat, manyak menda kna hafal dulu ... skrang depan lappy. Tehee

Argghhhh !!!! happy nya !! tension nya !!

Sekarang menda yang merisaukan aku ialah MARKAH peksa pulak.. Tkottnya... Sekarang aku tak taw nape,tahun ni dah macam zaman kejaatuhan aku pulak... teruuk semacam je rasanya. Ingat nak g outing ngan kengkawan  lps exam tapi tak leh. My abah tak bagi.. Dye kata skrang ramai orang jahat la.. itu la.. ini la.. huhu.. tapi klu pikir kan balik,usia aku ni mmg tak sesuia kot g outing..nnt dah bs0r bru bleh g nak2 badan aku ni kecik je..(^^,) orang pun bleh ingat aku ni drjah 3. gle kecik kan..? hihi...

Menda yang menggembirakan lagi lps exam ! cuti seminggu masa raya aji.. bestnya !! Aku nak wat suma menda yang aku terpaksa tangguh masa peksa ari tuh termas0k BCE NOVEL...lalala ~~ nak on puas2. nk tgok tv puas2. nk maen puas2 n menda2 sy sejenis dengan nya lah... taw0n dpan dah tak leh wat suma tuh sbb kna exam besar.. besar tu tak jugak sederhana kott tapi pntg la bg suma pljr form*.

Harap sangat markah final exam nih better than  mid-year.. AMIN !! eRK.. tapi.... aku tak rasa camtu... papep0wn bl0m dapat bl0m tahuuu


Skrang nk g tgok belog orang laen pulak... pastu bce novel pastu tdoe..