Blogger Layouts

Thursday, 17 November 2011

hAPpy nyerr !!

                                                    




hiii !! hoii !! awkk tuh ! hahaha






hahahah berkesempatan jugak wat n3 bru ! sibuk la kata kan..

   Semalam result UPSR kuar. DAN bermaksud ada kena mengena la ngan Aku. eh ! adik Aku . ALHAMDULILLAH !  Dye dapat 5A. Ikut jejak tangan kakak dye la katakan... ahakkkss ^^, . Dan disebabkan dye berjaya mendapat 5A my abah belanja la makan.. Malam tu, my whole family 1,2,3,4,5,6,7 suma2 tu g makan kat D'fried chicken ! hahaha kitaorang tak la kaya smpai g mkn kat tmpt2 yang mewah segala bagai tuh !

   Hah !! Aku ada ble hadiah kat adik kuuu yg bucukkk2 tuh. her favourite food. OREO ! ahakkss hahaha baek tak~~ ? haha.. Adeyk k0o0o~~  UKW ? she got rm50 on that time...while me ? ... a few days later. arghhh !! jealous nyerr sy !

  Kitaorang g kol 9 mlm lbih skit2 kot ~~ So,tak smpat la kitaorang nak tgok bola ! tapi smpat la tgok Malaysia dapat goal . Maklumlah cepat sangat Malaysia dapat goal ! hahah Malaysia BOLEH !
glitter-graphics.com

that night, we ate chicken chop ! besor glerrr ayam dye... huhuhu best !! kITAOrang pown makan dengan happy nya !! lalalalalala sambil2  makan tu,Aku hntar msg kat kwn ku. Tanya perkembangan bola sepak yg sdg berlangsung dimana Aku tak dapat menengoknya. hahaha... Aku bertambahlah gumbira dengan kemengan Malaysia ! 1-o huh !! " kalau engkau jatuh,jangan engkau lemah kerana hidup mengajar kte jangan cepat mengalah" hahaha ( nyanyi)                 2x happy la Aku semlam !



 bLek je lps makan aku rehat jap pas2 td0ww.. nGantok glerrr...

 Maybe Aku tak leh nak wat n3 dalam masa terdekat nih tapi jangan risau tak lama p0wn sbb masalah kewangan. cehh !! tak byr lagi bil bb. hahahaha. 







Thanks 4 have a time to read my blog... thanks again
Baii !!

1 comment: