Blogger Layouts

Thursday, 3 November 2011

yea !!

ALHAMDULILLAH....
Akhirnya .. penantian yang ku tunggu2 tiba jugak... hehehe...
Tamat sudah final exam dan skrang hatiku berbung-bunga...
Gle byak papersss aku kena wat, manyak menda kna hafal dulu ... skrang depan lappy. Tehee

Argghhhh !!!! happy nya !! tension nya !!

Sekarang menda yang merisaukan aku ialah MARKAH peksa pulak.. Tkottnya... Sekarang aku tak taw nape,tahun ni dah macam zaman kejaatuhan aku pulak... teruuk semacam je rasanya. Ingat nak g outing ngan kengkawan  lps exam tapi tak leh. My abah tak bagi.. Dye kata skrang ramai orang jahat la.. itu la.. ini la.. huhu.. tapi klu pikir kan balik,usia aku ni mmg tak sesuia kot g outing..nnt dah bs0r bru bleh g nak2 badan aku ni kecik je..(^^,) orang pun bleh ingat aku ni drjah 3. gle kecik kan..? hihi...

Menda yang menggembirakan lagi lps exam ! cuti seminggu masa raya aji.. bestnya !! Aku nak wat suma menda yang aku terpaksa tangguh masa peksa ari tuh termas0k BCE NOVEL...lalala ~~ nak on puas2. nk tgok tv puas2. nk maen puas2 n menda2 sy sejenis dengan nya lah... taw0n dpan dah tak leh wat suma tuh sbb kna exam besar.. besar tu tak jugak sederhana kott tapi pntg la bg suma pljr form*.

Harap sangat markah final exam nih better than  mid-year.. AMIN !! eRK.. tapi.... aku tak rasa camtu... papep0wn bl0m dapat bl0m tahuuu


Skrang nk g tgok belog orang laen pulak... pastu bce novel pastu tdoe..

1 comment:

  1. cepat, pergi baca novel !
    saya pon ada novel jugak tau :P
    CINTA PANDANG KE-2 /sweetsangat/

    ReplyDelete