Salam......^^
haiiii....
Tiba2......
ari nih sy ada t'ingat satu cter yg AGAK memalukan la..sal sy..Cter nyew bermula dengan....
*******************************************************************************
Satu ari nih*x ingat dah ble* sy,adeyk sy,parents sy pergi jalan2 kt putrajaya,pas2 sy p0wn ajak laa pergi masjid putrajaya drpd duk dlm kete pusing2 tak tau nk pergi mana...Ktorang p0wn pergilah tmpt yg nk dtuju tuh....
Sampai jew kat sana,kt0rang ss0lat asar dulu,bru lah g jalan2 keliling masjid tersebut...Lpas siap solat,,kt0rang berposing lah dkt stu..sajew..wat kenang-kenangan :) Sambil jalan2 kt0rang nmpk mat salleh n minah salleh duk posing gak.Ramai glerrrr....
Lps bosan duk posing jew keje ktorang pergi la kt tmpt yg ada jual makanan *tak tau nama ape* Masa OTW nk ke tmpt tersebut,kt0rang kna lah turun tangga,TIBA2 bedebukkkkk!!!! "adoiii sakitnya!" sy la yg ckp tuh...hahaha :D.Bkan apa,dah happy sgt smpai tak perasan ada tangga entah dtg dr mana ada kt situ.Adeyk sy..:0 ternganga mulut dye.TERKEJ0T.MY mum pulak gelak*ada ke pat0t*.My dad pualak kata"teng0k man0 gak mat0 tuh."(SY ORG QLATE).Malu glerrr doh masa tuh.Tu bru depan family klu depan org ramai,mau sy olok2 pengsan.Nasib baek x der org.Masa jatuh tuh,sy p0wn terkej00t gak.Senyap skjap sy time tu.Sy p0wn cpt2 laa bang0n,masa bang0n tuh,bru lah nmpk org ramai nk turun tangga.Dlm aty...ALHAMDULILLAH..org2 tak nmpk...huhuhu~~
Lps tuh,,,kt0rang p0wn smpai lahh kt bawah... bla bla bla....*tak ingat dah*
Smpai skrg tak leh lupa kjadian yg menimpa ats diriku nih...huhuhu~~
Ble t'ingat blk,nk gelak p0wn ada gak...hahahah
.
Dsbbkan kejadian itu,kaki sy berdarah skit taww...punyerr laa skit..s0bss3.Sy terpaksa jalan terhinjut2 taw...
sumpah!!! nnt sy jalan,sy tengok bawah jew.... huhuhu~~
- THE END -
Sampai sini jew lah blog sy..
N maybe sy tak update blog sy dah lps nih*dlm bbrape minggu jew* sbb........ada lah.
But still follow me taw... ^^
GUDBAIIII....take care..
ASSALAMUALAIKUM....^^ see ya
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

kueng~kueng~kueng~
ReplyDeletehehe.
naniy, tape!
9t, lau p'kre cenggitu b'laku lg, akn ade 'prince charming' sambut awk kat bawah 2.